poniedziałek, 14 lipca 2014

_Laurki dla świata - wystawa w Sztukarni



Trochę późno się z tym obudziłam, ale... 
jutro rozpoczyna się moja wystawa kolażowa.
Zapraszam w godz. 09:00-20:00 do Sztukarni na Mokotowie.
Dopisek: od sierpnia wystawa otwarta codziennie dopiero od 16:00!
Wydarzenie potrwa zapewne do końca sierpnia, o ile nie wybuchnie jakiś skandal obyczajowy z nią związany, haha.
Wstęp jak najbardziej wolny.
Jakby co, mieszkam niedaleko Sztukarni, więc jeśli ktoś życzy sobie indywidualne oprowadzenie po wystawie, nie ma problemu.

Tutaj opis wystawy, a tu wydarzenie facebookowe.
W sobotę 26. lipca po godz. 15:00 wyemitowany zostanie także wywiad ze mną na temat laurek w radiu RDC, ale niestety raczej nie powiedziałam nic mądrego, choć bardzo chciałam [śmiech w gospodzie].

Aaa i też w sobotę, ale 2. sierpnia poprowadzę warsztaty kolażu. Opowiem o jego historii, ciekawych pracach w tej technice, stworzymy prace kolażowe i zrobimy małą wystawę. Liczba miejsc ograniczona!

8 komentarzy:

  1. Plakat fajny. Wystawy bardzo gratuluję. :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, chętnie wybrałabym się na Twoją wystawę. Gratuluję! Może podrzucisz kilka kolaży mailem? Pozdrawiam i trzymam kciuki za ten skandal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ze skandalem to żart, wystawa raczej dość grzeczna się wydaje, choć trochę może odczarowująca lukrowany świat. Wyślę Ci jakąś fotorelację, gdy się pojawi : *

      Usuń
    2. I jak? Zaczęło się? :) Bardzo jestem ciekawa tego odczarowywania i czekam na fotorelację.

      Usuń
    3. Ech, gdzieś mi zniknął poprzedni komentarz. Nie wiem, czy go widziałaś (?) Ale zaczęło się, zaczęło, poopowiadam Ci później! : )

      Usuń