piątek, 21 lutego 2014

_Fotoklaser (styczeń i luty)


Politechnika Warszawska. Nauka (nanotechnologii - Oberbe, fenomenologii - ja) w bibliotecznym rewirze.


Państwowe Muzeum Etnograficzne. Japońska figura z animowanego utworu, w którym Hatsune Miku śpiewa, że nie ma posagu, bawiąc się wirtualną sztangą zakończoną krzyżykami.


Nadal Muzeum Etno. Projekcja filmu o domowym rytuale wypiekania chleba.


Folkowa ekspozycja strojów ludowych, stylizowana na wnętrze sklepu dużej galerii handlowej.


Sztuka'rnia cafe. Sympatyczne miejsce z ciekawą literaturą na półce. Powyżej książka o dandysach z XIX wieku.


Za kilkadziesiąt lat splotę włosy w warkocz, wyjdę na taras i będę bujać się na takim krześle, wypatrując wnuków wracających z lasu...


Zajezierze. Przejrzałam magiczne pudła, w których natknęłam się na kolekcję zaproszeń ślubnych z lat osiemdziesiątych. Estetycznie surowe - biel i złote zdobienia. Ten blankiet z karocą to zaproszenie na wesele moich rodziców.


Dom Spotkań z Historią. Cudowne zdjęcia Czartoryskich i przedwojennej Warszawy.


Galeria Sztuki Zachęta. Wystawa fotografii K. Dąbrowskiego. Tłem muzycznym: Komety.

4 komentarze:

  1. Nabrałam apetytu na wycieczkę do etnograficznego, choć niekonieniecznie muszę tam spotkać Hatsune ;) I jeszcze przydałaby się fenomenologia for dummies... kiedy to było... A te zaproszenia to coś w sobie mają - właściwie to możnaby się z powodzeniem nimi zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, cieszę się. A design zaproszeń bardzo mnie urzekł. Tak w ogóle, to przed chwilą zauważyłam na Twoim blogu boczne zakładki. Wcześniej ich nie widziałam, nie wyświetlały się (?) Przeczytam nareszcie Twoje opowiadania.

      Usuń
    2. Zakładki były, może blog jest zbyt szeroki i nie każdy je widzi... trudno mi powiedzieć. A co do opowiadań, to muszę przyznać, że odczuwam tremę! Kilka z nich oddałam do edycji, więc teraz "wyglądają" lepiej, poprawiam też iustracje. Pewnym jest jednak, że do Alicji im daleko... Jeśli Ci się będzie chciało, daj znać na maila, co o nich sądzisz. Please be honest! :)

      Usuń
  2. tez myslalam o takich notkach opartych na zdjeciach - od czasu do czasu. ;) Bardzo ładne te zaproszenia. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń