środa, 14 sierpnia 2013

_Rymiopowieści w 'Śnie Pszczoły'


Równy rok temu pakowałam walizki na samolot do Japonii. Dziś dzieją się może mniej spektakularne rzeczy, ale jednak coś - zaproponowano mi występ w najbliższą niedzielę na 'Pszczole po japońsku' w Warszawie. 
Na plakacie jestem między warsztatami origami, a sake pod hasłem: slajdowiska, a w zasadzie z błędem: sjaldowiska. W tle będzie pokaz zdjęć, a ja opowiem o japońskich ciekawostkach.
Mam nadzieję, że będzie lepiej niż dwa tygodnie temu w Parku Praskim na podobnym wydarzeniu, gdzie zobaczyłam kilka drzewek bonsai, trzy znaki kanji na kartce i origami za pięćdziesiąt groszy.
Więcej szczegółów o dniu japońskim w 'Śnie Pszczoły' TUTAJ.
Prawdopodobnie będę występować w okolicach godziny trzynastej.
Wstęp wolny.
Zapraszam!

2 komentarze:

  1. 'ze względu na nieprzewidziane problemy techniczne projekcje musimy przełożyć, info o nowym terminie podamy wkrótce. bardzo przepraszamy!', czyli wyłączający się projektor co pięć sekund, ale było fajnie! : >

    OdpowiedzUsuń