czwartek, 30 maja 2013

_Rymiopowiadanie

Jakiś czas temu napisałam opowiadanie i w sumie pomyślałam, że to idealny moment na publikację, jako że akcja tej prozy dzieje się właśnie w bożeciało. 


Po wejściu w powyższy link polecam włączyć któreś z pomarańczowych okienek.
Opowiadanie będzie dostępne przez miesiąc.


Dopiero uczę się życia narratora wszechwiedzącego, więc chętnie poznam czytelnicze odczucia!
Wcześniej pokazałam powyższe opowiadanie trzem osobom, którym dziękuję za poprawki i rady.
Oto skrót ich opinii:

1) "Opowiadanie zgrabnie napisane, płynne, pozostawiające kilka znaków zapytania - jakie były historie bohaterów, jak potoczyły się dalej? Chciałbym poznać te odpowiedzi, ale nie czuję niedosytu, raczej dostałem możliwość puszczenia wodzy fantazji. Stworzyłaś małą perełkę, w której czuć mieszankę Twoich własnych przeżyć i emocji".

2) "Skrzyżowanie Egona Bondy i Małgorzaty Musierowicz".

3) "Bardzo wizualne opowiadanie. Widziałem sepio-szarość Inowrocławia. Czułem, że zanosiło się na deszcz, huśtawki były zardzewiałe, na skórze zimny wiatr. Jest sporo trafnych zdań, w tym sensie, że mądrych i refleksyjnych. Widać, że pisał to ktoś inteligentny i kierował do inteligentnych ludzi. Fajnie, że znajdujesz egzotykę w takich szarych miejscach i umiesz rozkręcić dzień bożego ciała. Dobra historia, bardzo popołudniowa i delikatna, koniec naprawdę świetny, pozostawia odbiorcę w przekonaniu, że dobrze było to przeczytać".

2 komentarze: